|
|
Re: فعلا بلد هاملة جداً (Re: حيدر حسن ميرغني)
|
ول ابا حيدر
هههههههاى، يا أخ أنا محب بالجد لإبداعات الشعب السودانى حتى فى أوقات الأزمات.
رجل هندى كان شغال معانا وهناك شاب ضخم مثل هذا الكابوكى .. كان الهندى يقلبه ب "البى بى أليفنت" .. جنى الفيل! وهذا الكابوبى جنى فيل بأمتياز.
بريمة
| |
    
|
|
|
|